Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Wieluńsko - Sieradzka

For up to £250 Bonus for sports, use our exclusive bet365 Bonus www.abonuscode.co.uk Claim your bonus and start betting at bet365 now.

Konkurs na Zastępcę kierownika biura

OGŁOSZENIE o konkursie na stanowisko Zastępca Kierownika Biura Lokalnej Grupy Działania "Ziemia Wieluńsko - Sieradzka"

Zarząd Stowarzyszenia LGD „Ziemia Wieluńsko - Sieradzka” ogłasza konkurs na stanowisko

Zastępca kierownika biura

 

Miejsce pracy:

Biuro Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Ziemia Wieluńsko-Sieradzka”

  1. Kilińskiego 23, 98-300 Wieluń.

 

Warunki zatrudnienia:

Umowa o pracę na czas określony (okres próbny) 3 miesiące  –  pełny etat

 

Etapy konkursu:

  • złożenie dokumentów przez kandydatów,
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

 

Zakres obowiązków:

  • odpowiedzialność za publiczne podawanie wiadomości na temat ogłaszanych konkursów,
  • przyjmowanie wniosków w ramach prowadzonego konkursu(wstępna weryfikacja, przyjęcie wniosku, wpisanie do rejestru wniosków), dokonywanie oceny formalnej,
  • udzielanie potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie,
  • czuwanie nad sprawozdawczością z realizacji zadań, przeprowadzenie monitoringu, kontroli i ewaluacji,
  • organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje,
  • zapewnienie efektywności działań komunikacyjnych, czuwanie nad sprawną realizacją planu działania,
  • kontrola nad wykorzystywaniem środków z budżetu LGD,
  • dokonywanie oceny merytorycznej, przyjmowanie uzupełnień,
  • dokonywanie zmian kryteriów wyboru zgodnie z wymogami określonymi dla programów,
  • przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR,
  • przygotowanie i składanie wniosków o płatność,
  • przygotowywanie odpowiednich sprawozdań,
  • monitorowanie podpisywania i realizacji umów,
  • przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR dla Zarządu,
  • koordynowanie projektów współpracy,
  • sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów,
  • poszukiwanie źródeł dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,
  • realizacja projektów Stowarzyszenia,
  • przygotowanie i prezentacja informacji na temat operacji,
  • prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych, z mediami i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji LGD, organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD,
  • przygotowywanie propozycji w zakresie wzorów przedmiotów promocyjnych, organizacja przetargów i udział w pracach Komisji Przetargowych,
  • koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR,
  • inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,
  • wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie sekretariatu.
  • zastępowanie Kierownika Biura w przypadku jego krótkotrwałej nieobecności

 

Wymagania konieczne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • Posiadanie wykształcenie wyższego,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • Umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy,
  • Umiejętności kierownicze: planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie, motywowanie,
  • Komunikatywność, przedsiębiorczość,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami,
  • Znajomość zasad funkcjonowania LGD i przepisów prawnych w zakresie wdrażania LSR,
  • Znajomość podejścia programu Leader,
  • Zdolności organizacyjne.

 

Wymagania pożądane:

  • Znajomość tematyki funduszy unijnych,
  • Preferowane wykształcenie ekonomiczne bądź administracyjne,
  • Posiadanie doświadczenia w realizacji podobnych działań,
  • Posiadanie doświadczenia w administracji publicznej bądź w pracy w organizacjach pozarządowych,
  • Dobra znajomość obsługi komputera w tym podstawowych programów min. MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny
  • życiorys ze zdjęciem (CV)
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
  • pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe osiągnięcia, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, certyfikaty, dyplomy itp.),
  • kwestionariusz osobowy.

 

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać w terminie do dnia 7 stycznia 2019 roku na adres:  Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania “Ziemia Wieluńsko-Sieradzka”, ul. Kilińskiego 23,  98-300 Wieluń lub złożyć osobiście w biurze LGD.

Przy składaniu dokumentów należy na kopercie dopisać: Konkurs na Zastępcę kierownika biura

  • Aplikacje niekompletne oraz dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane;
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
  • Informacja o ostatecznych wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej LGD „Ziemia Wieluńsko-Sieradzka (zw-s.pl).

 

Drukuj